понеделник, 16 юли 2012 г.

С цвят на малина...

Здравейте, пърпъли :-)

Обикновено лятото ставаме по-смели. Във флиртуването. В облеклото. В цветовете. Позволяваме си да бъдем дръзки в сезона на съблазнителните устни! Носите ли ярки червила?


В тази публикация ще Ви представя три любими мои малинови цвята-L`oreal 288 (intense fuchsia), L`oreal S103( radiant rose), Gosh 123( raspberry).



Устните ми по принцип са си сухички, това, което ми харесва при тези червила е, че са кремообразни и не подчертават допълнително това им несъвършенство. Нанасят се много гладко и лесно и са доста издръжливи. Определено няма да останете незабелязани. Ако трябва да изтъкна предимстава на всяко то...
Най- силно пигментирано от трите е 288, определено ще се превърне в любимото червило на по- смелите дами.
S103 придава дискретен цвят на устните и е подходящо за тези от вас, които искат просто леко да ги подчертаят.
Gosh е най- меко. То е " златната среда" . Нито прекалено искрящо, нито незабелязващо се.




 L`oreal 288 intense fuchsia




















L`oreal S103 radiant rose 



Gosh 123 raspberry 













Ще се радвам ако имате впечатления от тези червила, а също и от други Ваши любими, да ги споделите с мен! :-)

Усмихвайте се!

хохо Ди

3 коментара:

  1. Моето любимо малиново е Flormar Pretty Cream & Glaze # P319:
    http://bloodredbeauty.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

    ОтговорИзтриване
  2. Напоследък само положителни отзиви за Flormar, много ме е яд, че не се продават тук.

    ОтговорИзтриване
  3. Да, качеството им е много добро и са на съвсем разумна цена. Като жена с отчайващо нисък бюджет в графата "И аз съм човек" често залагам на Flormar и съм много доволна от почти всичките им продукти :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥