неделя, 29 септември 2013 г.

Грешки в гримирането/видео

От много отдавна искам да поговоря с Вас за грешките в гримирането, които правим. Несъмнено те правят впечатление. Ставали ли сте свидетели на момиче с прекалено много фон дьо тен? Със зле нанесени сенки или устни очертани с черен молив? Как реагирате в такива ситуации? А забелязали ли сте как реагират околните? Шушукане ли чух? Определено на никой няма да му е приятно да стане обект на подигравки от околните.

Не съм професионалист. Нямам претенциите, че съм най- добрата, че не правя грешки и т.н. Но определено, не желая да имитирам клоуните в цирка.

С това видео, направено в малко по- хумористичен вариант, искам да Ви покажа как изглежда отстрани. Да се забавлявате, но и да вземете поука за себе си.














Поздрави, Ди

5 коментара:

  1. Много, много пропусна, че не сложи хайлайтер :-Р

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За да бъда честна, аз май не съм попадала на някакви гротескни изпълнения с хайлайтер, ти виждала ли си ? Ходеща диско топка,а :-) хахах

      Изтриване
  2. Здравей. Номинирах те за Liebster Award.
    http://sapphireyesandrubinlips.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че следите и коментирате в блога ми! Оценявам това! ♥